به گزارش سراج24، به شکرانه سلامتی و ترخیص مقام عظمای ولایت (دام عزه)، مراسم نیایشی امروز (دوشنبه) در مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
در این مراسم که با حضور معاونان، مدیران، پژوهشگران و کارکنان مرکز پژوهشهای مجلس برگزار شد، برای سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری دعا شد.
به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب پس از گذراندن دوره درمان و کسب سلامتی کامل، صبح امروز از بیمارستان مرخص شدند.
منبع: فارس
0نظر