برکناری آخرین بازمانده از کادر فنی دایی

محمود خوردبین حکم سرپرستی باشگاه پرسپولیس را امروز دریافت کرد.

به گزارش سراج24، پس از برکناری علی دایی و کادر فنی پرسپولیس، محمد پنجعلی نیز از سرپرستی این تیم پرسپولیس کنار گذاشته شد.



به همین دلیل امروز محمود خوردبین حکم سرپرستی باشگاه پرسپولیس را دریافت کرد.



پیش از این محمد‌ پنجعلی به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد.



خوردبین سال‌ها در مقاطع مختلف به عنوان سرپرست در باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد.

 

 

منبع: فارس

اخبار مرتبط