به گزارش سراج24، چندی پیش دروازه بان سوم تیم پرسپولیس(صفرزایی) به خاطر پارگی رباط از تمرینات کنار رفت و تا مدت ها دور از میادین خواهد بود.
این مسئله باعث شده علی دایی به دنبال جذب یک دروازه بان جدید باشد و از مسئولان باشگاه خواسته در این خصوص اقدام کنند.
پرسپولیسی ها به دنبال یک دروازه بان رده سنی امید برای پر کردن جای خالی صفرزایی هستند.
منبع:نامه
0نظر