درخواست دایی برای جذب دروازه‌بان جدید!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خواستار جذب یک دروازه بان شد.

به گزارش سراج24، چندی پیش دروازه بان سوم تیم پرسپولیس(صفرزایی) به خاطر پارگی رباط از تمرینات کنار رفت و تا مدت ها دور از میادین خواهد بود.


این مسئله باعث شده علی دایی به دنبال جذب یک دروازه بان جدید باشد و از مسئولان باشگاه خواسته در این خصوص اقدام کنند.


پرسپولیسی ها به دنبال یک دروازه بان رده سنی امید برای پر کردن جای خالی صفرزایی هستند.

منبع:نامه

اخبار مرتبط