با تاکتیک اوت دستی به تراکتور گل زدند

عضو سابق کمیته فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر هیات مدیره باشگاه اختیار ندارد برود.
به گزارش سراج24، امیر عابدینی در مورد شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: پرسپولیس با پرتاب یک اوت دستی به گل رسید. گل اول تراکتورسازی هم اتفاقی بود و توپی که با دخالت بنگر وارد دروازه پرسپولیس شد اگر به سر او نمی‌خورد گل نمی‌شد اما تراکتور دو گل قشنگ هم زد.گل ادینهو یک گل فابریک و تاکتیکی بود و گل دوم آنها نیز روی حرکت ادینهو که به سمت راست رفت و دفاع پرسپولیس را باز کرد تا نریمان جهان از سمت چپ نفوذ کند و گل بزند به ثمر رسید.
 
وی ادامه داد:‌به غیر از این دو گل زیبا فوتبال روز گذشته هیچ چیز دیگری نداشت جز عصبیت و ناراحتی. در حالی که هم‌اکنون هم فوتبال اروپا جذابیت دارد حتی بعد از جام جهانی ما بازی آلمان و آرژانتین را دیدیم و از آن لذت بردیم.
 
عابدینی در مورد اینکه مشکل پرسپولیس چیست، گفت:‌ پرسپولیس صبا را خارج از خانه برد و من هم می‌خواستم سکوت کنم اما شکست مقابل تراکتورسازی باعث شد که صحبت‌هایی را مطرح کنم. اگر دوستان فکر می‌کنند پرسپولیسی‌ها و هواداران‌شان می‌توانند صبور باشند و آنها امتیاز از دست بدهند اشتباه تصور می‌کنند. ۳۰ بازی در لیگ داریم و تیمی که دو سوم امتیازها را بگیرد قهرمان می‌شود یعنی هر تیم ۶۰ امتیاز به دست آورد و به طور میانگین از دو مسابقه ۴ امتیاز بگیرد قهرمان می‌شود.
 
وی افزود: پرسپولیس اکنون ۱۰ امتیاز از استقلال عقب است و از ۷ مسابقه ۸ امتیاز دارد. چگونه پس می‌خواهد قهرمان شود و با این شرایط به کجا می‌رود؟ در کمیته فنی به نفع همه تخته شد و اکنون باید ببینیم هیأت مدیره ۴ مشاور می‌گیرد تا بداند وضعیت چگونه است؟ پرسپولیس متعلق به همه مردم است. مال من و دیگری نیست. هیچ کس نباید فکر کند هویتش بالاتر از هویت پرسپولیس است. البته پرسپولیس را می‌توان احیا کرد اما نه با این شیوه.
 
عابدینی در مورد اینکه راهکارش برای خروج پرسپولیس از بحران چیست، گفت: باید جایگاه هر کسی تعریف شود. اینکه هیأت مدیره چه وظیفه‌ای دارد اسپانسر چه وظیفه‌ای دارد و آیا هر کدام وظایف‌شان را درست انجام داده‌اند یا نه مشخص شود.اینکه فقط علی دایی بخواهد پاسخگو باشد ظلم است. همه سیستم باشگاه پرسپولیس باید پاسخگو باشند.
 
وی ادامه داد: من و کاشانی احساس کردیم اختیار نداریم و از پرسپولیس رفتیم. هیأت مدیره هم اگر اختیار ندارد چرا ایستاده است برود همه باید نسبت به مسئولیتی که دارند پاسخگو باشند.
 
 
منبع: فارس
اخبار مرتبط