فعالین فرهنگی در گفتگو با «سراج24»:

جریانهای فرهنگی انقلاب همدل باشند و همدیگر را رقیب ندانند

جریانهای فرهنگی انقلاب باید هم دل باشند و همدیگر را رقیب ندانند و حاضر باشند دلسوزانه کارهایشان را به هم ارائه بدهند .

به گزارش «سراج24»، فعالین فرهنگی رسانه های انقلاب اسلامی در گفت و گو با این سایت خبری به تشریح دغدغه های فرهنگی خویش پرداختند.

عباس احمدی موازی کاری و کار همزمان را در جزیره ای عمل کردن رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی دید و گفت: در نمایشگاه رسانه های دیجیتال نیز شاهد این جزایر بزرگ بودیم که همچنان این جزیره ای عمل کردن رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی را ادامه دارد.

وی افزود: تشکیل یک جبهه فرهنگی فقط به دست مردم امکان پذیر است ولی نظارت این جبهه باید توسط یک مجموعه بالادستی انجام پذیرد که در تصمیم گیری‌های مهم این جبهه نمایندگانی از دفتر مقام معظم رهبری و شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور داشته باشند و سیاست های کلی را جلو ببرند.

این فعال فرهنگی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: متاسفانه ما از روحیه دفاع مقدسمان و اخلاص آن زمان در کار فرهنگی دور شده ایم.  

همچنین سید حامد موسوی، مدیر امور نمایشگاهی شرکت فرهنگی هنری یاسین امین با اشاره به قدرت روزافزون دشمن در رسانه های دیجیتال، گفت: تا زمانی که رسانه های دیجیتال در قالب انقلاب اسلامی عمل نکنند به دلیل اینکه تکنولوژی این رسانه ها برای دشمن است از ما قوی ترخواهند بود.

وی افزود: ما باید با محوریت قرآن، معارف دینی و اهل بیت فعالیت کنیم تا با تکنولوژی خودشان پادزهری برای خودمان درست کنیم، در غیر این صورت دشمن ما را شکست می‌دهد.

مدیر امور نمایشگاهی شرکت فرهنگی هنری یاسین امین در مورد نمایشگاه رسانه های دیجیتال نیز گفت: امسال این نمایشگاه بازخورد خوبی در زمینه بازی های اسلامی و جنگ نرم داشته است.

موسوی اظهار داشت: زمانی که رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی به صورت گروهی کار کنند نتیجه این کار به مراتب از کار فردی بیشتر است.

بهره‌وری فرهنگی با همکاری رسانه‌های انقلاب رخ می‌دهد

به گزارش سراج24، حجت الاسلام سید ابراهیم ربانی فعال فرهنگی استان قم نیز عملکرد رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی را مانند قنات‌ها خواند و گفت : یزد یک منطقه خشک است ولی قنات های آن معروف است، اگر هر کسی یک چاهی در این استان می زد این چاهها به هم متصل نمی‌شد و بعد از مدتی هم خشک می‌شد. در عرصه فرهنگ هم همینطور است، اگر هر کسی کار خودش را انجام دهد، نتیجه ای ماندگار و پایدارکه مردم از برکات آن بهره مند شوند، شکل نخواهد گرفت.

وی به سخنان مقام معظم رهبری راجع به بهره‌وری اشاره کرد و گفت :در عرصه فرهنگ هم باید بهره‌وری وجود داشته باشد یعنی چند برابر زحمتمان سود ببریم و این بهره وری زمانی حاصل می‌شود که رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی دست به دست همدیگر بدهند.

این فعال فرهنگی استان قم با بیان اینکه نقش مسئولین در جبهه ای عمل کردن رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی بسزا است، اظهار داشت: مسئولین کشورمان از قوه مجریه و قضاییه مسئولین نهادهای انقلابی نقش بسزایی در جبهه ای عمل کردن رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی دارند.

وی در ادامه افزود: باید دراین عرصه دوراندیش بود؛ مسئولین باید ارتقا و جهت دهی صحیح به جریانهای مومن انقلابی بدهند و نیازهای جامعه را خوب فهمید و بهینه کار کنند.

این فعال فرهنگی استان قم اظهار داشت: جریانهای فرهنگی انقلاب باید هم دل باشند و همدیگر را رقیب ندانند و حاضر باشند دلسوزانه کارهایشان را به هم ارائه بدهند .

اخبار مرتبط