هراس آمریکا از توان سایبری ایران

روزنامه گاردین روز جمعه در گزارشی با اشاره به توان سایبری ایران، مدعی شده است که در حال حاضر تهران کنترل بیش از ۱۶۰۰۰ دستگاه رایانه‌ای در خارج از مرزهای خود را در اختیار دارد.
به گزارش سراج24، روزنامه گاردین روز جمعه در گزارشی با اشاره به توان سایبری ایران، مدعی شده است که در حال حاضر تهران کنترل بیش از ۱۶۰۰۰ دستگاه رایانه‌ای در خارج از مرزهای خود را در اختیار دارد.
 
 
منبع: فارس
اخبار مرتبط

حمایت از ۲۰ پروژه امنیت سایبری در کشور