۲۰ کشته در انفجار مرگبار در کاظمین

انفجار در منطقه کاظمین در شمال بغداد ۲۰ کشته بر جا گذاشت.

به گزارش سراج24، در این حادثه تروریستی یک خودروی بمبگذاری شده عصر سه شنبه در یک ایست و بازرسی در کاظمین نزدیک دروازه بغداد (شمال پایتخت) منفجر شد، که بر اثر آن ۲۰ نفر کشته و ۵۵ تن مجروح شدند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط