نویدکیا در دقیقه نود تمدید کرد

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان قراردادش را با این باشگاه به مدت یک فصل تمدید کرد.

به گزارش سراج24، محرم نویدکیا که در این مدت شایعات زیادی درباره اختلافش با مسئولان باشگاه سپاهان و جدایی‌اش از این تیم به گوش می‌رسید، شب گذشته و در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات قراردادش را با این تیم به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

بدین ترتیب نویدکیا در لیگ چهاردهم نیز با پیراهن سپاهان در میادین حضور خواهد داشت.

 

منبع:تسنیم

اخبار مرتبط