پایان نشست ایران و آمریکا

نشست هیئت‌های مذاکره‌کننده ایران و آمریکا به ریاست وزرای خارجه ایران و آمریکا پایان یافت.
به گزارش سراج24، نشست هیئت‌های مذاکره‌کننده ایران و آمریکا به ریاست "محمدجواد ظریف" و "جان کری" وزرای خارجه ایران و آمریکا پایان یافت.
 
گفتنی است؛ وزرای خارجه آمریکا و ۳ کشور اروپایی روز گذشته وارد وین شدند.
 
همچنین جان کری و محمدجواد ظریف عصر دیروز بایکدیگر دیدار و گفتگو کردند و ملاقات‌های وزیر خارجه کشورمان با وزرای خارجه ۳ کشور اروپایی ( آلمان، فرانسه و انگلستان ) به صورت چندجانبه و دوجانبه برگزار شد.
 
شایان ذکر است؛ دیشب هیئت روسی به ریاست سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه این کشور با محمدجواد ظریف دیدار و گفتگو کرد.
 
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
اخبار مرتبط

پزشکیان: درباره موشک‌هایمان هیچ مذاکره‌ای نداریم

تفاهم‌نامه ایران و آمریکا به توافقی پایدار منجر خواهد شد

آمریکا قابل اعتماد نیست/ دشمن ناچار به عقب‌نشینی شد