به گزارش سراج24، روزنامه گاردین نوشت: این موسسه دلیل اقدامش را تحریمهای آمریکا علیه ایران عنوان کرده است. دانشجویان مقیم ایران در کلاسهای علوم، تکنولوژی، ریاضیات و مهندسی و همین طور کلیه کلاسهای سطح تحصیلات تکمیلی این موسسه نمیتوانند شرکت کنند.
درخواست تعداد زیادی از متقاضیان ایرانی از پاییز ۲۰۱۳ تا به امروز برگشت داده شده زیرا موسسه کاپلان پذیرفتن این دانشجویان را زیر پا گذاشتن تحریمهای آمریکا میداند. منتقدان میگویند، تحریمها قرار بود مسئولین ایران را مجازات کند و نه مردم عادی را.
منبع:بولتن نیوز
0نظر