نام این شهید را اشتباه ننویسید

در این تصویر هم که متعلق به مناظره تلویزیونی با نمایندگان گروهک های سیاسی در سال ۱۳۵۸ است، نام شهید بهشتی را به اشتباه، «محمدحسین بهشتی» نوشته اند!
به گزارش سراج24، شهید دکتر بهشتی در روایتی شخصی می گوید: من «محمدحسینی بهشتی»، که گاه به اشتباه «محمدحسین بهشتی» می‌نویسند، نام اولم «محمد» و نام خانوادگی‌ام ترکیبی است از «حسینی» و «بهشتی». بنده در دوم آبان 1307 در شهر «اصفهان» در محله «لنبان» - از مناطق قدیمی شهر و نزدیک به «زاینده‌رود» - متولد شدم.
 
در این تصویر هم که متعلق به مناظره تلویزیونی با نمایندگان گروهک های سیاسی در سال 1358 است، نام شهید بهشتی را به اشتباه، «محمدحسین بهشتی» نوشته اند!
 
 
منبع:مشرق
انتهای پیام/
اخبار مرتبط

روایتی از قاسم ۱۳ ساله جزیره مجنون

«سه نامه در ۱۰ سال؛ حاوی پیام‌های رهبر شهید به جوانان غربی» منتشر شد

آوینا؛ شهید دو ساله‌ای که فریاد مظلومیت لامرد شد