کسر قرارداد به خاطر مذاکره با استقلال

مسئولان باشگاه نفت تهران دروازه‌بان‌شان را جریمه کردند.
به گزارش سراج24، باشگاه نفت تهران که همواره بر رعایت اصول اخلاقی و قانونمداری تأکید ورزیده، علیرضا بیرانوند را به دلیل مذاکره خارج از چارچوب ضوابط و اصول حرفه ای با باشگاه استقلال تهران، جریمه کرد. 
 
دروازه بان نفت تهران سال گذشته نیز مرتکب چنین خطایی شده و با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شده بود که در آن زمان با تذکر جدی باشگاه نفت تهران روبرو گردید. 
 
بر این اساس، با توجه به تکراری بودن این تخلف از سوی تخلف علیرضا بیرانوند، باشگاه نفت تهران وی را با کسر 20 درصد از مبلغ قراردادش با این باشگاه جریمه کرد.
 
منبع: سایت رسمی باشگاه نفت تهران
اخبار مرتبط