دروازه‌بان پرسپولیس از تیمش جدا شد

جدایی رضا محمدی از پرسپولیس قطعی شد.

به گزارش سراج24، رضا محمدی سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس پس از جلسات متوالی با مسئولان باشگاه، جدایی‌اش از این تیم قطعی شد.

محمدی بارها در چند روز گذشته به باشگاه رفت و آمد داشته تا مطالبات خود را دریافت کند، اما هر دفعه دست خالی از باشگاه بیرون آمده است.

محمدی سه پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری دارد که یکی از آنها مربوط به نفت مسجد سلیمان است که قرار است به زودی دروازه‌بان سابق قرمزپوشان سفری به مسجد سلیمان داشته باشد و در صورت توافق نهایی قرارداد خود را امضا کند.

منبع:فارس

اخبار مرتبط