دیدار نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول با امام جمعه

علی آبادکتول -به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش سراج24، حجت الاسلام سید مهدی موسوی، عصر سه شنبه در این دیدار، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) به عظمت و کرامت آن بزگوار  اشاره کرد و گفت : حضرت علی اکبر(ع) یک شخصیت بسیار ممتاز بود و هست و شایسته است که ما آن بزگوار را الگوی خود در زندگی قرار دهیم.

وی افزود: باید به مانند شخصیت های بزرگ تاریخ که از حماسه عاشورا و رشادت های علی اکبر(ع) درس گرفته اند و الگوی خویش قرار داده اند ما نیز یشان را الگوی راه خویش قرار دهیم.

امام جمعه شهرستان علی آباد کتول به رابطه دین و علم اشاره کرد و گفت :یکی از مسائلی که اهل علم باید بیشتر مد نظر قرار دهند و اهمیت بسیاری دارد صفت علم همراه ایمان است .

وی در ادامه گفت : دین اساساً علم را بالنده می کند واگر به زندگی دانشمندان و عالمان حقیقی نگاه کنیم می بینیم که تمامی آنها متدین هستند و بسیار کم دیده می شود که دانشمندی خلاف این مسیر را طی کند و  اسلام نیز بیشترین تاکید را بر علم داشته و علم را حیات دین می داند.

حضرت علی اکبر (ع) بهترین الگوی جوانان کشور است

سرتیپ سید حسین میرتقی، فرمانده تیپ مستقل 230 شهید اسدالله متاجی، عصر سه شنبه در جمع سربازان پادگان نوده خاندوز، گفت: شما سربازان، جوانان و آینده سازان مملکت هستید و با عنوان سرباز، نگهبان و حافظ نظام اسلامی و انقلاب هستید.

وی افزود: شما باید در همه حال هوشیار باشید تا بتوانید از نظام خود دفاع کنید و به عنوان جوان این مملکت بهترین الگوی شما حضرت علی اکبر (ع) است.

در پایان این مراسم از سربازان نمونه این پادگان تقدیر شد.
 

منبع:مهر

اخبار مرتبط