سیدصالحی دست خالی از پرسپولیس بازگشت

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس برای مشخص شدن وضعیت مطالباتش به باشگاه رفت اما به دلیل عدم حضور رحیمی دست خالی بازگشت.

به گزارش سراج24، سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس برای مشخص شدن وضعیت مطالباتش به باشگاه پرسپولیس رفت اما به دلیل عدم حضور علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه نتوانست جلسه‌ای را برگزار کند و دست خالی از باشگاه بازگشت.

منبع:فارس

اخبار مرتبط