امیری:

ماندنم در استقلال دست من نیست

معاون ورزشی باشگاه استقلال به این نکته اذعان کرد که ماندنش در این باشگاه دست او نیست.

به گزارش سراج24، علی امیری پس از دیدار با بهرام افشارزاده در محل باشگاه استقلال اظهار داشت: برای عرض تبریک به آقای افشارزاده به باشگاه آمده بودم و مسئله خاصی نبود.

وی ادامه داد: صحبت خاصی انجام ندادیم، چون آقای افشارزاده مهمان داشت و قرار شد طی روزهای آینده با یکدیگر صحبت کنیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که حضورش در این باشگاه به کجا ختم می‌شود، گفت: ماندنم در استقلال دست من نیست و در این خصوص مسئولان باشگاه تصمیم می‌گیرند.

/تسنیم

اخبار مرتبط