یک فعال فرهنگی در استان یزد در گفت و گو با«سراج24»:

حل معضلات فرهنگی و تحقق شعار سال با رعایت سبک زندگی اسلامی

برای اینکه منویات رهبری را درموضوعات فرهنگی تحقق بخشیم باید به سبک زندگی ایرانی اسلامی توجه ویژه تری کنیم و به سمت دستورات اسلام برای زندگی برویم و با آوردن دستورات اسلام در زندگی هایمان خودبخود بسیاری از معضلات فرهنگی و به تبع آن مشکلات اجتماعی مان حل خواهد شد .

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا نجیمی گفت: برای اینکه منویات رهبری را درموضوعات فرهنگی تحقق بخشیم باید به سبک زندگی ایرانی اسلامی توجه ویژه تری کنیم و به سمت دستورات اسلام برای زندگی برویم  و با آوردن دستورات اسلام در زندگی هایمان خودبخود بسیاری از معضلات فرهنگی و به تبع آن مشکلات اجتماعی مان حل خواهد شد .

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا نجیمی، فعال فرهنگی در استان یزد در گفت و گو با خبرنگار سراج24 بیان داشت: هم اکنون در حال سازماندهی نیروهای فعال فرهنگی استان هستیم و بناداریم این نیروها را در کارگروه های مختلف سازماندهی کنیم تا بتوانند در قالب مجموعه های مختلفی که دور هم هستند اساسنامه و دبیری را تعیین کنند و کار را برای ایجاد یک جبهه واحد فرهنگی در راستای اعتلای ارزش های انقلاب، نظام و دفاع مقدس پیگیری کنند.

وی درباره عناوین و موضوعات این کارگروه ها گفت: کارگروه ها در موضوعات سایبر ، رسانه ، قرآن و عترت ، مطبوعات، هیئات مذهبی و هنری خواهند بود تا با افراد متخصص در این زمینه بتوانیم کارهای مفیدی در زمینه های یاد شده انجام دهیم .

این فعال فرهنگی یادآور شد: ما هم اکنون هم در حال برگزاری اعتکاف فعالان فرهنگی در سطح استان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب هستیم که از مجموعه های مختلف افراد را جمع کرده ایم تا در این  سه روز آنها ضمن شناسایی همدیگر کمی برنامه هایشان را نیز مرور کنند تا کارهای موازی صورت نگیرد .

وی در ادامه عنوان داشت : برای اینکه منویات رهبری را درموضوعات فرهنگی تحقق بخشیم باید به سبک زندگی ایرانی اسلامی توجه ویژه تری کنیم و به سمت دستورات اسلام برای زندگی برویم  و با آوردن دستورات اسلام در زندگی هایمان خودبخود بسیاری از معضلات فرهنگی و به تبع آن مشکلات اجتماعی مان حل خواهد شد .

نجیمی اذعان داشت : با این نوع سبک زندگی جلوی خیلی از این دسیسه ها که استکبار جهانی برای ضربه زدن به ملت، مذهب و نظام ما دارد گرفته می شود و با سبک زندگی اسلامی معضلات فرهنگی مان حل شده و منویات رهبری هم اجرایی می شوند .

اخبار مرتبط

برای محبت اولیه نسبت به خدا و معنویات نیز «شناخت» لازم است