مایکل مان: مذاکرات سازنده بود

سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپایی گفت: دور اول مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ پایان یافت و اکنون هیات‌های مذاکره‌کننده گروه ۱+۵ در حال رایزنی‌های داخلی هستند.

به گزارش سراج24، مایکل مان سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: دور اول مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ پایان یافت. بحثهای مقدماتی سازنده بود. اکنون هیاتها در حال رایزنیهای داخلی هستند.

وی افزود: ادامه مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ بعدازظهر پیگیری می‌شود.

دور چهارم مذاکرات جامع درباره برنامه هسته ای ایران از امروز صبح در وین آغاز شده است.

/فارس

اخبار مرتبط

نه دیداری با گروسی داشتیم نه توافقی برای بازدید آژانس از تاسیسات اتمی

اولویت جمهوری اسلامی؛ صیانت از حقوق ملت ایران است/ عبور از خطوط قرمز رهبری پذیرفتنی نیست

غریب آبادی از توافق درخصوص ترتیبات مذاکرات آتی خبر داد