«من روحانی هستم ۲» لو رفت

ظاهرا قرار بود فیلم روز ۲۴ خرداد رسما رو نت قرار بگیره که امروز لو رفت و ما به تماشایش نشستیم. البته از مستند اول بهتر و ریزتر بود و به زندگی خصوصی روحانی پرداخته است.

به گزارش سراج24، محمدحسن بلاغی مبین، سرپرست خبرگزاری برنا، وابسته به وزارت ورزش و جوانان در آخرین استاتوس فیس بوکی خود به مستند جنجال برانگیز "من روحانی هستم” واکنش نشان داد.

 بلاغی در این باره نوشت:

«به مبارکی و میمنت "فیلم من روحانی هستم ۲″ هم ساخته شد و ما هم از دیدنش مستفیض شدیم. ظاهرا قرار بود فیلم روز ۲۴ خرداد رسما رو نت قرار بگیره که امروز لو رفت و ما به تماشایش نشستیم. البته از مستند اول بهتر و ریزتر بود و به زندگی خصوصی روحانی پرداخته است. اگر جنجال نکنید معتقدم این فیلمها بد هم نیستند چه یک و چه دو».

/پیام نو

اخبار مرتبط

مشکلات مردم نباید از نگاه مسئولان پنهان بماند

مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها از تقویت ظرفیت‌های داخلی و علمی می‌گذرد

مقابل هیچ تهدیدی عقب‌نشینی نخواهیم کرد