صمیمیت با دیگران تا چه اندازه!

ارتباط صمیمانه شما با هر فردی حد به خصوصی دارد که نباید از آن تجاوز کند.
به گزارش سراج24، ارتباط برقرار کردن با مردم یک مهارت است اما ارتباط صمیمانه برقرار کردن با همگان جایز و صحیح نیست. 
 
شما باید با دیگران ارتباط برقرار کنید ولی ارتباط صمیمانه شما با هر فردی حد به خصوصی دارد که نباید از آن تجاوز کند. 
 
متین السادات نصری روانشناس و مشاور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حد ارتباط شما را با دیگران، هماهنگی ارزش‌های فکری شما تعیین می‌کند. 
 
وی افزود: با هر کسی که هماهنگی ارزشی بیشتری داشته باشند ارتباط صمیمانه‌تری برقرار کنید و با هر فردی که هماهنگی ارزشی کمتری با شما دارد ارتباط محدودتری برقرار کنید. 
 
باشگاه خبرنگاران گزارش داد، گفتنی است، که صمیمی‌شدن با هر شخصی کار درستی نیست به عنوان مثال با افرادی که سلامت رفتاری و اخلاقی ندارند نباید صمیمی شد و نباید با آنها ارتباط گسترده برقرار کرد و نیز با افرادی که منفی نگرند ارتباط گسترده برقرار کرد و نیز با افرادی که منفی نگرند ارتباط گسترده برقرار کردن بدون هیچ هدف مثبتی جایز نبوده و حتی مضر و ناشی از بی‌ارادگی است پس مراقب باشید با همه بیش از حد صمیمی نشوید. 
اخبار مرتبط