عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت وگو با «سراج24»

خانم اشتون به دعوت آقای ظریف آمده اند انتظار می رفت پروتکل ایران را رعایت کنند

دستگاه دیپلماسی و دستگاه امنیتی در قبال دیدار خانم اشتون با فعالان فتنه 88 مسئول هستند و باید هزینه ی آن را بپردازند ، باید پروتکل را به خارجی ها یادآوری کنند و اجازه ندهند آن ها در امور داخلی ما دخالت کنند.

احمد بخشایش اردستانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی سراج24 در خصوص دیدار کاترین اشتون با برخی محکومین فتنه سال 88 گفت : سفر خانم اشتون به نحوی برای افزودن شأن آقای ظریف و تیم مذاکره کننده انجام شد البته حضور یا عدم حضور وی در تهران زیاد تاثیری ندارد. خانم اشتون به دعوت آقای ظریف آمده اند و انتظار می رفت که در واقع پروتکل ایران را رعایت کند.


وی افزود: در مقابل دیدار خانم اشتون با برخی فعالین و محکومان فتنه 88 دو دیدگاه  وجود دارد یک دیدگاه این که ما کشور آزادی هستیم و دارای دموکراسی و مردم سالاری دینی هستیم که این یک نگاه خوش بینانه است اما دیدگاه دیگر اینگونه است که این حرکت دخالت در امور داخلی ایران است.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مجلس اظهار داشت : این حرکت به این معنی است که خارجی ها از فتنه حمایت می کنند و این حمایت مقدمه ای برای دخالت در ایران است.


احمد بخشایش اردستانی خاطر نشان کرد: دستگاه دیپلماسی و دستگاه امنیتی در این راستا مسئول هستند و باید هزینه ی آن را بپردازند ، باید پروتکل را به خارجی ها یادآوری کنند و اجازه ندهند آن ها در امور داخلی ما دخالت کنند و این موضوع در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بحث خواهد شد.

 

اخبار مرتبط

واکنش کنعانی به ادعای کویت درباره میدان آرش

توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند

دفاع مشروع | به دنبال تشدید تنش در منطقه نیستیم