مسخره است چه لزومی داره آزاده زارعی نقس یک پسر رو بازی کنه ژاندارک شده این همه پسر یه کارایی میکنیم ما.....
نانا1392/11/25 - 22:43
خدااابه دووووررر........فک کنم برافیلمه گیریمش نکردن سیبیلاش طبیعیه که رشد کرده...درواقع چهره بدون آرایششه...
زهرا1392/11/27 - 20:17
واقعا که!!! هر که یه فیلم بازی میکنه میخوتد هرجور شده خودشو مطرح کنه... متاسفم
ناشناس1392/11/29 - 13:23
واقعا جامعه تا کجا میره البته باید از مراجع پرسید که این وضع ونقش یک مرد برا زن اشکال شرعی حتما داره-
ساحل1392/11/29 - 20:12
مگه قحط پسره بابا
محمدامین1392/11/29 - 23:02
وزارته ارشاده داریم؟
دریا1392/11/29 - 23:07
با اظهار تاسف اولا برای این بازیگرنمای جوگیر سبک و تاسف بیش تر برای این جامعه مثلا اسلامی
محمد1392/11/29 - 23:08
واقعابرای این بازیگر ریغو متاسفم و او خیلی عقده ای است
افسانه1392/11/30 - 17:12
الان یه خبر زده بودند راجع به اینکه شبکه من و تو داره تشویق میکنه تغییر پوشش زن و مرد رو. الان اینا دارن چکار میکنن؟ مگه پسر قحط بود؟
سعید نجف زاده1392/11/30 - 21:02
چرا ما ایرانیها هر کدوم از ایرانیها یه کاری میکنه سریع مسخره میکنیمش یا ازش بد میگیم؟
اما اگه یه خارجی یه کاری کنه ، حتی اگه اشتباه هم باشه به به و چه چه می کنیم و میگیم چقدر بافرهنگ و با حالن.!!! اه اه با با شماها دیگه کی هستین بخدا.خجالت بکشین
افتخار کن مملکتت پراز هنرمنده .نه اینکه هموطنتو مسخره کنی.
خدا نگهدارت باشه آزاده خانم.موفق باشی هرجا که هستی.
دوست1392/12/01 - 02:27
واقعا که جای تاسف داره.موندم چطوری خانم زارعی این نقش رو قبول کرده؟
lovelorn13641392/12/01 - 12:17
البته مورد جالبي هم نيست.كمتر كسي نبوده كه به خاطر شهرت و معروفيت تن به چنين خواسته هايي نداده باشه.نمونه هاش هم واضح و عيان و زنده ست.از بازيگران داخل كشور گرفته تا بازيگران فرار كرده مقيم كشورهاي غربي.همه هم ميدونن كيا هستن.
بهتر نيست كلاه خودمون رو سفت نگه داريم تا كسي سوء استفاده كنه؟؟؟
خدا همه رو به راه راست هدايت كنه.
سپيده1392/12/01 - 14:33
البته به نظر من هنر ميخواد كه يه دختر نقش يه پسر رو بازي كنه.اتفاقا دمش گرم كه چنين ريسكي كرده.واقعا دل ميخواد تو اين جامعه ي بي جنبه چنين كاري كرد.
عسل1392/12/01 - 14:53
بله دیگه اگه یه نقش تجاری داشتن با یه کیلو میک آپ و آرایش و لباس های نامناسب اونوقت نکات اسلامی رعایت بود. جسارت می خواد پذیرفتن اینجور نقش ها از جانب یه بازیگر خانم هم از نظر گریم و ظاهر هم توانایی اجرا. یاد نقش های رانی موکورجی و ناتالی پورتمن در 2 تا از فیلم ها افتادم که یه همچین نقش هایی رو به زیبایی به اجرا در اورده بودند.امیدوارم ایشون هم در این زمینه موفق باشن.
مهدیه1392/12/01 - 16:32
خیلی مسخره هس
ناشناس1392/12/01 - 17:11
واقعا چه وزارت ارشادی داریم ما. انگار که هیچ پسری نیست و این خانم زارعی هم اگه این نقش رو بازی نکنه فیلم تعطیل میشه.
به کجا داریم میریم.
فریبا1392/12/01 - 21:12
واقعا جای تاسف داره واسه بعضی از بازیگران به ظاهر هنرمندکه فقط هدفشون به نمایش گذاشتن خودشون با هر قیافه مزخرفی چه در داخل کشور وچه ایرانیان خارج از کشور- آزاده زارعی با بازیش تو فیلم آوای باران خودش رو بین مردم محبوب کرده بود ولی بااین بازی که پوشش ایشون از نظر شرعی ایراد داره خودش رو از چشم آدمای عاقل انداخت.
فریبا1392/12/01 - 21:21
خدایی نکرده وزارت ارشاد یه موقع به غیرتش برنخوره - چرا اجازه پخش این فیلمها داده میشه ؟؟؟ آخه مگه ما تو جامعه اسلامی زندگی نمیکنیم ؟؟ چرا اسم اسلام رو با این بازیهای مسخره خدشه دار میکنید ؟؟؟ به چه قیمتی؟؟ البته بازیگران هنرمند بدحجاب دیگه هم دست کمی از همدیگه ندارن!!!
فائزه1392/12/01 - 23:23
درجواب اقاسعيدنجفي بايدبگم:مگه هرغلطي كه كشوراي خارجي كردن ماهم بايدبكنيم؟اگه يه ذره به خدا اعتقادداشتي اين حرف ونميزدي اگه حداقل يه كم كتاب خداروخونده بودي اين حرفونميزدي خارجياخداي ماروندارن همين كاراروميكنن كه انقدفساددارن ازاده خانم واقابرات متاسفم براي كارگردان بي ايمان فيلم هم متاسفم
مهسا1392/12/02 - 03:11
من که باورم نمیشه .آخه این چکاریه مگه هیچ بازیگر پسر نیست تا اینو پسر کنن این کارا ینی چیییییییییی!!!!!!
مسعود1392/12/02 - 03:31
وقتی قیافه پسرا شده شبیه دختر و احتمالا هیچ کدوم هم حاضر نشده بزارن ابروهاشون پر و مردونه بشه باید از دخترا بخوایی نقش مرد بازی کنن
بازم این کارش ایول داره
سمانه1392/12/02 - 13:36
تا جایی که یادمه ما پسر زیاد داریم :-؟
روشن1392/12/02 - 17:44
آخه چه کاریه این همه پسر که بازیگرن !!!!!
nashenas1392/12/02 - 19:33
بنظرم بهتره یادبگیریم در مورد دیگرون قضاوت نکنیم ، شاید پشت این کار در ظاهر زشت از نظر ما ،یه دلیل منطقی باشه که وقتی ما ازش خبردار بشیم از حرفامون خجالت بکشیم
بی نام1392/12/02 - 20:54
در شبکه منو تو اگه در بفرمایید شام جای زن و مرد عوض بشه اشکال داره ولی اینجا مهم نیست در جمهوری اسلامی مسخره ها
محمد1392/12/03 - 00:56
دست مسئولین فرهنگی درد نکنه
محمد1392/12/03 - 00:58
اگه یکم به امام زمان اعتقاد داشتیم میفهمیدیم که این کارها جز خون کردن دل حضرت چیز دیگه ای نیست !
س ق1392/12/03 - 11:13
بالاخره زمینه ظهور آقا ولی عصر علیه السلام را مهیا میکنند انشا ا...
آهو1392/12/03 - 13:00
چا جو الکی می دید همه جای دنیا خیلی مواقع نوع فیلم اینطور حکم می کنه که یه مرد نقش زن رو بازی کنه یا برعکس اگر اطلاعات کامل در باره فیلم ندارید لطفا سکوت کنید نه اظهار نظر کورکورانه!!!!!
ناشناس1392/12/03 - 16:52
نمیدونستم خانمهابازدن موی سربه همه محرم میشن
شهرام1392/12/03 - 21:20
خانومها بدون آرایش همین شکلین
لیلی1392/12/04 - 21:52
خاکککککککک بر سر .......کافر
mina1392/12/05 - 16:48
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.halam be ham khord khak bar saretun. bi farhangha.
زهرا1392/12/05 - 18:33
اوج بی فرهنگی و رذالت.
اوج تازه به دوران رسیدگی.
چشم مسولان وزارت ارشاد روشن.
هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد
Fahime1392/12/06 - 11:01
In ke dige shabakeye man oto nist, inja chera zan maghayere orfe jamee lebas poshide va Naghsh bazi karde??
سلیمی1392/12/06 - 18:12
یعنی اینقدر قحطی پسر بوده
ریما1392/12/09 - 12:30
اصلا شاید یکی دیگه بهشه که شبیشه. خنگا
ati1392/12/12 - 01:11
عالیه ایول دمت گرم آزاده جون گلی بخدا.....
خیلیم بت میاد پسر بودن....
دمه همه دخترا گرم....
هلن1392/12/20 - 14:09
واقعا متاسفم برای تک تک اون احمق هایی که هنوز شعور هنری ندارن و با مغز نداشته شون فقط دهنشون رو برای چرند گفتن باز می کنن
تویی که عقلت به چشمته بهتره کلا دهنت بسته بمونه
این کارا جرات می خواد جربزه می خواد
دمت گرم آزاده خانم
موفق باشی
پری1392/12/20 - 23:36
رفتم برا استخدام اموزش پرورش هزارتا کوفت و زهرمار داشت که خانوم آرایش میکنی؟؟نماز میخونی؟؟؟؟ خلاصه موهاتو تا حالا کسی دیده؟مسجد میری؟ چرا نمیری؟؟؟ چرا کج راه میری؟ و ا از این حرفا و آخرشم خانم رد شدی!! چرا؟؟؟ چون مد روزی!!! اونوقت جونایی مثل ما سر هیچ و پوچ بیکار میشن!!!!! ولی............ اینا موهاشونو میتراشن میان جلو مردا نقش بازی میکنن!!!!! این یعنی عدالت در کشور!!!!! ؟؟؟ اونوقت اینا ناظر ندارن که مثل ما از هفت خوان ردشون کنن؟؟؟؟؟؟؟ متاسفم به این همه درستکاری در جامعه! حقمونو از کی بگیریم ما؟؟؟؟؟ نه واقعا بگین!!!!!
نسیم1393/01/01 - 22:08
این واقعا یعنی چی؟؟؟خب چون تو فیلم اوای باران نقشش خوب از اب دراومد و معروف شد,دیگه قرار نیست که از این ادا و اصول ها دربیاد!!!!!در ضمن بعد میگن صداوسیمای جمهوری اسلامی!خب تکلیف حجابش چی میشه!؟؟؟؟چون مو نداره دیگه قرار نیست روسری هم سر کنه؟؟؟!!!!!!!!مسخرس!وقعا متاسفم..............
خاتون1393/01/25 - 05:47
مردم رو سر کار نذارید لطفا ، اون پسره که باران نیست اصن همچین
اجازه ای بهش نمیدن
خاتون1393/01/25 - 05:48
لطفا مردم رو سر کار نذارید، نه اون پسر بارانه نه خانوم زارعی قبول میکنه همچین نقشی بازی کنه
و نه هرگز چنین اجازه ای رو بهش میدن !!!
61نظر
مسخره است چه لزومی داره آزاده زارعی نقس یک پسر رو بازی کنه ژاندارک شده این همه پسر یه کارایی میکنیم ما.....
خدااابه دووووررر........فک کنم برافیلمه گیریمش نکردن سیبیلاش طبیعیه که رشد کرده...درواقع چهره بدون آرایششه...
واقعا که!!! هر که یه فیلم بازی میکنه میخوتد هرجور شده خودشو مطرح کنه... متاسفم
واقعا جامعه تا کجا میره البته باید از مراجع پرسید که این وضع ونقش یک مرد برا زن اشکال شرعی حتما داره-
مگه قحط پسره بابا
وزارته ارشاده داریم؟
با اظهار تاسف اولا برای این بازیگرنمای جوگیر سبک و تاسف بیش تر برای این جامعه مثلا اسلامی
واقعابرای این بازیگر ریغو متاسفم و او خیلی عقده ای است
الان یه خبر زده بودند راجع به اینکه شبکه من و تو داره تشویق میکنه تغییر پوشش زن و مرد رو. الان اینا دارن چکار میکنن؟ مگه پسر قحط بود؟
چرا ما ایرانیها هر کدوم از ایرانیها یه کاری میکنه سریع مسخره میکنیمش یا ازش بد میگیم؟
اما اگه یه خارجی یه کاری کنه ، حتی اگه اشتباه هم باشه به به و چه چه می کنیم و میگیم چقدر بافرهنگ و با حالن.!!! اه اه با با شماها دیگه کی هستین بخدا.خجالت بکشین
افتخار کن مملکتت پراز هنرمنده .نه اینکه هموطنتو مسخره کنی.
خدا نگهدارت باشه آزاده خانم.موفق باشی هرجا که هستی.
واقعا که جای تاسف داره.موندم چطوری خانم زارعی این نقش رو قبول کرده؟
البته مورد جالبي هم نيست.كمتر كسي نبوده كه به خاطر شهرت و معروفيت تن به چنين خواسته هايي نداده باشه.نمونه هاش هم واضح و عيان و زنده ست.از بازيگران داخل كشور گرفته تا بازيگران فرار كرده مقيم كشورهاي غربي.همه هم ميدونن كيا هستن.
بهتر نيست كلاه خودمون رو سفت نگه داريم تا كسي سوء استفاده كنه؟؟؟
خدا همه رو به راه راست هدايت كنه.
البته به نظر من هنر ميخواد كه يه دختر نقش يه پسر رو بازي كنه.اتفاقا دمش گرم كه چنين ريسكي كرده.واقعا دل ميخواد تو اين جامعه ي بي جنبه چنين كاري كرد.
بله دیگه اگه یه نقش تجاری داشتن با یه کیلو میک آپ و آرایش و لباس های نامناسب اونوقت نکات اسلامی رعایت بود. جسارت می خواد پذیرفتن اینجور نقش ها از جانب یه بازیگر خانم هم از نظر گریم و ظاهر هم توانایی اجرا. یاد نقش های رانی موکورجی و ناتالی پورتمن در 2 تا از فیلم ها افتادم که یه همچین نقش هایی رو به زیبایی به اجرا در اورده بودند.امیدوارم ایشون هم در این زمینه موفق باشن.
خیلی مسخره هس
واقعا چه وزارت ارشادی داریم ما. انگار که هیچ پسری نیست و این خانم زارعی هم اگه این نقش رو بازی نکنه فیلم تعطیل میشه.
به کجا داریم میریم.
واقعا جای تاسف داره واسه بعضی از بازیگران به ظاهر هنرمندکه فقط هدفشون به نمایش گذاشتن خودشون با هر قیافه مزخرفی چه در داخل کشور وچه ایرانیان خارج از کشور- آزاده زارعی با بازیش تو فیلم آوای باران خودش رو بین مردم محبوب کرده بود ولی بااین بازی که پوشش ایشون از نظر شرعی ایراد داره خودش رو از چشم آدمای عاقل انداخت.
خدایی نکرده وزارت ارشاد یه موقع به غیرتش برنخوره - چرا اجازه پخش این فیلمها داده میشه ؟؟؟ آخه مگه ما تو جامعه اسلامی زندگی نمیکنیم ؟؟ چرا اسم اسلام رو با این بازیهای مسخره خدشه دار میکنید ؟؟؟ به چه قیمتی؟؟ البته بازیگران هنرمند بدحجاب دیگه هم دست کمی از همدیگه ندارن!!!
درجواب اقاسعيدنجفي بايدبگم:مگه هرغلطي كه كشوراي خارجي كردن ماهم بايدبكنيم؟اگه يه ذره به خدا اعتقادداشتي اين حرف ونميزدي اگه حداقل يه كم كتاب خداروخونده بودي اين حرفونميزدي خارجياخداي ماروندارن همين كاراروميكنن كه انقدفساددارن ازاده خانم واقابرات متاسفم براي كارگردان بي ايمان فيلم هم متاسفم
من که باورم نمیشه .آخه این چکاریه مگه هیچ بازیگر پسر نیست تا اینو پسر کنن این کارا ینی چیییییییییی!!!!!!
وقتی قیافه پسرا شده شبیه دختر و احتمالا هیچ کدوم هم حاضر نشده بزارن ابروهاشون پر و مردونه بشه باید از دخترا بخوایی نقش مرد بازی کنن
بازم این کارش ایول داره
تا جایی که یادمه ما پسر زیاد داریم :-؟
آخه چه کاریه این همه پسر که بازیگرن !!!!!
بنظرم بهتره یادبگیریم در مورد دیگرون قضاوت نکنیم ، شاید پشت این کار در ظاهر زشت از نظر ما ،یه دلیل منطقی باشه که وقتی ما ازش خبردار بشیم از حرفامون خجالت بکشیم
در شبکه منو تو اگه در بفرمایید شام جای زن و مرد عوض بشه اشکال داره ولی اینجا مهم نیست در جمهوری اسلامی مسخره ها
دست مسئولین فرهنگی درد نکنه
اگه یکم به امام زمان اعتقاد داشتیم میفهمیدیم که این کارها جز خون کردن دل حضرت چیز دیگه ای نیست !
بالاخره زمینه ظهور آقا ولی عصر علیه السلام را مهیا میکنند انشا ا...
چا جو الکی می دید همه جای دنیا خیلی مواقع نوع فیلم اینطور حکم می کنه که یه مرد نقش زن رو بازی کنه یا برعکس اگر اطلاعات کامل در باره فیلم ندارید لطفا سکوت کنید نه اظهار نظر کورکورانه!!!!!
نمیدونستم خانمهابازدن موی سربه همه محرم میشن
خانومها بدون آرایش همین شکلین
خاکککککککک بر سر .......کافر
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.halam be ham khord khak bar saretun. bi farhangha.
اوج بی فرهنگی و رذالت.
اوج تازه به دوران رسیدگی.
چشم مسولان وزارت ارشاد روشن.
هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد
In ke dige shabakeye man oto nist, inja chera zan maghayere orfe jamee lebas poshide va Naghsh bazi karde??
یعنی اینقدر قحطی پسر بوده
اصلا شاید یکی دیگه بهشه که شبیشه. خنگا
عالیه ایول دمت گرم آزاده جون گلی بخدا.....
خیلیم بت میاد پسر بودن....
دمه همه دخترا گرم....
واقعا متاسفم برای تک تک اون احمق هایی که هنوز شعور هنری ندارن و با مغز نداشته شون فقط دهنشون رو برای چرند گفتن باز می کنن
تویی که عقلت به چشمته بهتره کلا دهنت بسته بمونه
این کارا جرات می خواد جربزه می خواد
دمت گرم آزاده خانم
موفق باشی
رفتم برا استخدام اموزش پرورش هزارتا کوفت و زهرمار داشت که خانوم آرایش میکنی؟؟نماز میخونی؟؟؟؟ خلاصه موهاتو تا حالا کسی دیده؟مسجد میری؟ چرا نمیری؟؟؟ چرا کج راه میری؟ و ا از این حرفا و آخرشم خانم رد شدی!! چرا؟؟؟ چون مد روزی!!! اونوقت جونایی مثل ما سر هیچ و پوچ بیکار میشن!!!!! ولی............ اینا موهاشونو میتراشن میان جلو مردا نقش بازی میکنن!!!!! این یعنی عدالت در کشور!!!!! ؟؟؟ اونوقت اینا ناظر ندارن که مثل ما از هفت خوان ردشون کنن؟؟؟؟؟؟؟ متاسفم به این همه درستکاری در جامعه! حقمونو از کی بگیریم ما؟؟؟؟؟ نه واقعا بگین!!!!!
این واقعا یعنی چی؟؟؟خب چون تو فیلم اوای باران نقشش خوب از اب دراومد و معروف شد,دیگه قرار نیست که از این ادا و اصول ها دربیاد!!!!!در ضمن بعد میگن صداوسیمای جمهوری اسلامی!خب تکلیف حجابش چی میشه!؟؟؟؟چون مو نداره دیگه قرار نیست روسری هم سر کنه؟؟؟!!!!!!!!مسخرس!وقعا متاسفم..............
مردم رو سر کار نذارید لطفا ، اون پسره که باران نیست اصن همچین
اجازه ای بهش نمیدن
لطفا مردم رو سر کار نذارید، نه اون پسر بارانه نه خانوم زارعی قبول میکنه همچین نقشی بازی کنه
و نه هرگز چنین اجازه ای رو بهش میدن !!!