«سراج24» خبر می دهد

کشف جدید رسانه های اصلاح طلب

علت کارت زرد سوم مجلسی ها به دولت راستگویان توسط رسانه های اصلاح طلب مشخص شد.

رسانه های اصلاح طلب بعد از کارت سوم بهارستان نشینان به اهالی پاستور با این تحلیل که اصولگرایان تا حدودی از دولت به دلیل استفاده نشدن افراد این طیف در انتصابات دولت دلگیرند، دادن سومین کارت زرد به وزرای دولت یازدهم را در واقع واکنشی به این موضوع توسط اصولگرایان ارزیابی می کنند.
از روز گذشته رسانه های مکتوب و مجازی جریان اصلاحات با پوشش این دست اخبار دلایل اقدامات مجلس شورای اسلامی در برابر تخلفات دولت را این گونه ارزیابی می کنند که اصولگرایان از دولت دلگیرند زیرا دولت خیلی اصولگراها را در انتصابات خود همچون انتصاب استانداران به کار نگرفته است که این برخورد مجلسی عکس‌العمل به همین مسئله است.

اخبار مرتبط

تماس ویدئویی قالیباف با خانواده شهید مدرسه میناب

مشکلات مردم نباید از نگاه مسئولان پنهان بماند

سپاه: ملت و رزمندگان اسلام چون کوه استوار پشتوانه دولتمردان هستند