شنیده شده یکی از مقامات دولتی در جلسه ای با حضور برخی از مدیران رسانه ها با اشاره به انتشار برخی مطالب در رسانه ها تصریح کرده به دولت بزودی در این زمینه اقدام به شکایت خواهد کرد.
به گزارش«سراج24»، این فرد دولتی با اشاره به این که برخی رسانه ها با دولت موجه درستی ندارند، گفته است دولت درباره نشراکاذیب سکوت نکرده و بزودی اقدام خواهد کرد.
اختصاصی«سراج24»
0نظر