بازجویی 6 ساعته مریم رجوی در پرونده ترور شهید بهشتی

مدیر فرهنگی بنیاد شهدای هفت تیر گفت: در کشورهای فرانسه، آلمان، بلژیک و عراق پرونده ترور شهید بهشتی، صیاد شیرازی و لاجوردی را پیش بردیم که این مهم به بازجویی 6 ساعته از مریم رجوی منتج شد.
به گزارش سراج24، مدیر فرهنگی بنیاد شهدای هفت تیر در همایش فصلی مدیران بنیاد شهید گفت: در صیانت از شهدای هفت تیر و حمایت از خانواده آنها مسائل فرهنگی را پیگیری و کتابخانه و موزه‌ی شهدای ترور هفت تیر را نیز بر همین اساس احداث کردیم.
 
وی از تشکیل پرونده شهدای ترور در مجامع بین المللی خبر داد و افزود:‌ توانستیم پرونده شهدای هفت تیر را در خارج از کشور به جریان بیاندازیم که رهاورد آن بازجویی شش ساعته از مریم رجوی بود.
 
بادامچیان خاطر نشان کرد: در کشورهای فرانسه، آلمان، بلژیک و عراق پرونده ترور شهید بهشتی، صیاد شیرازی و لاجوردی را پیش بردیم که این مهم به بازجویی 6 ساعته از مریم رجوی منتج شد.
 
وی اظهار امیدواری کرد که این تلاش به محکومیت مریم رجوی بیانجامد تا در مسیر مبارزه با تروریسم و حامیان آن اقدام جدی صورت گیرد.
 
مدیر فرهنگی بنیاد هفت تیر با اعلام تذکری به مسئولان بنیاد شهید از آنها خواست تا تمام کارهای خود را حول محور مسائل معنوی و برای رضایت خدا انجام دهند و در مسیر شهدا باقی بمانند تا ولایت‌پذیری آنها پایدار باشد.
 
وی در پایان متذکر شد: اگر بخواهیم برای شهدا کار کنیم باید به موضوع خدایی بودن کار بیشتر از هر زمان توجه کنیم.
اخبار مرتبط

دادگاه فرزندان معاون اول قوه قضاییه علنی است

میزبانی از اعضای گروهک منافقین جرم محسوب می‌شود

دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)