شجاعی بازی بعدی تیمش را از دست داد

بازیکن ایرانی لاس‌پالماس به دلیل محرومیت بازی بعدی تیمش را از دست داد.

به گزارش سراج24، مسعود شجاعی دربی قناری‌ها را از دست داد. بازیکن ایرانی زردپوشان شب گذشته پنجمین کارت زرد این فصل خود را در دیدار مقابل رئال ساراگوسا دریافت کرد و به این دلیل دیدار چهارشنبه‌ شب تیمش مقابل تنه‌ریف را از دست خواهد داد.

مسعود شجاعی شب گذشته در دقیقه 50 کارت زرد گرفت وی در گفت‌و‌گو با TV Canaria پس از این مسابقه اعلام کرد که پس از دریافت کارت زرد تمرکزش را در مسابقه از دست داده بود.

 

اخبار مرتبط