ادعای عجیب یک مجری درمورد مهدی رحمتی!

یکی از مجریان تلویزیونی مدعی شده مهدی رحمتی یک پرسپولیسی دو آتشه است.

به گزارش سراج24،  برنامه ویتامین ث صبح دیروز با اجرای علی ضیا روی آنتن رفت و حبیب کاشانی میهمان برنامه وی بود.

مجری جوان تلویزیون در این برنامه سوالات مختلفی را از کاشانی پرسید ولی در یکی از ادعاهایش خطاب به کاشانی گفت: مهدی رحمتی می گوید یک پرسپولیسی دو آتشه است و شما چرا چند سال پیش او را نگرفتید.

کاشانی هم در جواب گفت: قطعا رحمتی خودش توضیح می دهد که چرا به پرسپولیس نیامد ولی در آن زمان به او گفته بودند اگر به این تیم بیایی به گلرهای دیگر بازی نمی رسد و این کار را نکن.

مجری برنامه هم مدعی شد امیدواریم رحمتی در این باره خودش توضیح بدهد که چرا به پرسپولیس نرفت.

اخبار مرتبط