حضور ۲ مربی ترکیب خوبی است

دژاگه: امیدوارم نتیجه بگیریم تا یول اینجا بماند

هافبک ایرانی فولام با تاکید بر اینکه ترکیب ۲ مربی برای تیم‌شان بسیار خوب است ابراز امیدواری کرد تا با گرفتن نتیجه‌های خوب مارتین یول در این تیم بماند.

به گزارش سراج24، با توجه به اینکه فولام در حال حاضر رتبه نازلی در لیگ برتر انگلیس دارد، سران فولام بر آن شدند تا از رنه مولنستین، مربی پیشین منچستریونایتد در کنار مارتین یول استفاده کنند تا بتوانند نتیجه‌های بهتری بگیرند.

یول اکنون نقش پشتوانه‌ای را در تمرین‌های فولام به عهده گرفته و به نظر می‌رسد همکاری این دو بازیکن نتیجه‌ خوبی داشته باشد.

اشکان دژاگه که سال دوم حضور خود در باشگاه فولام را سپری می‌کند در این مورد گفت: حضور این دو مربی در کنار هم ترکیب خوبی به نظر می‌رسد. مولنستین مربی خوبی است و جلسه‌های تمرینی خوبی را در کنار او داشته‌ایم. او تجربه‌های بسیار زیادی در منچستریونایتد داشته است. مولنستین سعی می‌کند در تمرین‌ها نکات جدیدی به ما یاد بدهد. هر مربی شیوه خاص خودش را دارد. امیدوار هستیم در آینده بتوانیم نمایش بهتری از خودمان ارائه کنیم.

جایگاه یول پس از آنکه این تیم در منطقه سقوط جدول رده بندی قرار گرفته است زیر موشکافی دقیقی قرار گرفته است. آنها امروز (شنبه) با وستهام دیدار دارند و دژاگه به تمجید از مربی خود پرداخته است.

وی در این زمینه گفت: مارتین یول سرمربی خوبی است و تجربه‌های زیادی هم دارد. می‌دانم که بیشترین تلاشش را برای تیم انجام می‌دهد. امیدوارم بتوانیم امتیازهای لازم را جمع آوری کنیم تا او اینجا بماند. او برای باشگاه زحمت‌های زیادی کشیده است. در حال حاضر در شرایط سختی قرار داریم. همه بازیکنان این را می‌دانند اما همه ما در حال تلاش هستیم. هم بازیکنان، هم اعضای کادر فنی و هم مربیان. همه در حال تلاش هستیم. باید کنار هم بمانیم و نتیجه‌های خوبی بگیریم.

وستهام به غیر از دیدار ابتدایی خود در لیگ برتر انگلیس که با نتیجه دو بر صفر کاردیف سیتی را شکست داد موفق به پیروزی در آپتن پارک نشده است. دژاگه بر این باور است که این موضوع می‌تواند به خطری برای تیم مارتین یول بدل شده باشد.

وی در این خصوص گفت: بازی کردن مقابل وستهام کار ساده‌ای نیست زیرا آنها بازیکنان بلند قد و قدرتمندی دارند که باید مقابل آنها بجنگیم. باید از دقیقه نخست دیدار بجنگیم زیرا می‌دانیم که سال گذشته در زمین وستهام با نتیجه سه بر صفر شکست خوردیم. باید عملکرد بهتری داشته باشیم و تلاش کنیم تا امیدوار به کسب سه امتیاز باشیم.

 

اخبار مرتبط