به گزارش سراج24، امیر عابدینی پیش از شرکت در جلسه امروز(دوشنبه) اتحادیه فوتبال باشگاههای ایران درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس به عنوان قائم مقام اظهار داشت: امشب با رویانیان در این رابطه جلسه دارم و صحبتهایی در این خصوص انجام خواهیم داد. باید دید چه اتفاقاتی در این جلسه میافتد.
وی درباره شایعه انحلال داماش گیلان گفت: اگر میخواهند منحل کنند، این کار را انجام دهند!
عابدینی در پاسخ به این سوال که آیا اجازه منحل شدن داماش را میدهد؟ عنوان کرد: پس از پایان جلسه در این باره صحبت خواهم کرد.
امشب، جلسه رویانیان و عابدینی
0نظر