امشب، جلسه رویانیان و عابدینی

مدیرعامل داماش، قائم‌مقام پرسپولیس می‌شود؟

مدیرعامل داماش گیلان گفت که امشب برای حضورش در پرسپولیس با رویانیان جلسه خواهد داشت.

به گزارش سراج24، امیر عابدینی پیش از شرکت در جلسه امروز(دوشنبه) اتحادیه فوتبال باشگاه‌های ایران درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس به عنوان قائم مقام اظهار داشت: امشب با رویانیان در این رابطه جلسه دارم و صحبت‌هایی در این خصوص انجام خواهیم داد. باید دید چه اتفاقاتی در این جلسه می‌افتد.
 
وی درباره شایعه انحلال داماش گیلان گفت: اگر می‌خواهند منحل کنند، این کار را انجام دهند!
 
عابدینی در پاسخ به این سوال که آیا اجازه منحل شدن داماش را می‌دهد؟ عنوان کرد: پس از پایان جلسه در این باره صحبت خواهم کرد.

اخبار مرتبط