فرجی دانا موفقیت تیم مذاکره کننده هسته‌ای را تبریک گفت

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیامی را به مناسبت موفقیت تیم هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در نشست با ۱+۵ صادر کرد.

به گزارش سراج24 به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیامی را به مناسبت موفقیت تیم  هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در نشست با 1+5 صادر کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

ملت شریف ایران؛ موفقیت ارزشمند و غرور آفرین تیم مذاکره کننده هسته‌ای را که با حمایت‌های مقام معظم رهبری و با تکیه برخواست مردم در انتخابات ریاست جمهوری به دست آمد به عنوان یک دستاورد و پیروزی ملی تبریک می‌گویم.

امیدوارم در پرتو الطاف الهی، دولت تدبیر و امید در مقام نماینده اراده ملی بتواند تداوم بخش توفیقات روز افزون ملت سرافراز و شهید پرور ایران اسلامی باشد.

اخبار مرتبط

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه

تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

باقری: عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد

1نظر

مهدی زندی 1394/01/14 - 07:40

لازم است برای کسب موفقیت در مذاکرات هسته ای قبل از هر کس به رهبر عزیزمان تبریک گفته شود ایشان با حمایت های شایسته ازتیم مذاکره کننده و راهنمایی های موثشان امکان رسیدن به یک نتیجه مطلوب رافراهم ساختند در مرحله بعد باید تشکر وقدردانی شود از تیم مذاکره کننده به سرپرستی آن آقای محمد جواد ظریف که همه مردم را سرافراز ودلشاد نمودند همچنین خسته نباشی می گویم به آقای روحانی که یقین بدانید تاریخ ایران به ایشان افتخار خواهد کرد خدا پدر مادرش را بیآمورزد خسته نباشید

ارسال نظر