توسط صالحی مطرح شد

پاسخ مسئولان هسته‌ای‌ ایران به زنجیره انسانی حول تاسیسات فردو

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در قم گفت:‌ خواسته دولتمردان ایرانی و نمایندگان مذاکره کننده چیزی جز خواسته شما دانشجویان و ملت شریف ایران نیست.

به گزارش سراج24 علی‌اکبر صالحی، دقایقی پیش در حاشیه تشکیل زنجیره انسانی حول تاسیسات هسته‌ای فردو، در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ حضور امروز دانشجویان در سایت هسته‌ای فردو و تشکیل زنجیره انسانی نشانه اراده ملی ما است، ملت ایران همان گونه که در دفاع مقدس وارد شده‌اند در یک چالش این چنینی نیز دست در دست یکدیگر خواهند داد و تا رسیدن به موفقیت نهایی از تلاش خود مبنی بر دفاع از حقوق هسته‌ای مسلم نظام کنار نمی‌کشند.

وی افزود:‌ پاسخ مسئولان هسته‌ای‌ ایران نیز به این زنجیره انسانی این است که ای دانشجویان و ای کسانی که اسوه‌های این نظام هستید، شما هنوز در جامعه وارد نشده‌اید و آلوده به مسائل و لذت‌های مالی و اجتماعی نشده‌اید، ازین رو شما حق را آن‌گونه که واقعیت دارد، تشخیص می‌دهید.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، خاطرنشان کرد:‌ قطعا خواسته دولتمردان ایرانی و نمایندگان مذاکره کننده چیزی جز خواسته شما دانشجویان و ملت شریف ایران نیست.

صالحی تصریح کرد: نمایندگان مذاکره کننده یقینا در چارچوبی حرکت می‌کنند که بر پایه اصول نظام بوده و هیچ حقی از ملت ضایع نمی‌شود.

اخبار مرتبط