بازگشت مهاجم یاغی به تیم سابق

قاضی با استقلال فسخ کرد

او توقع داشت بعد ار رفتن مجیدی نفر اول خط حمله استقلال باشد اما استفلالی‌ها سراغ دیگر مهاجمان سرشناس لیگ رفتند.

به گزارش سراج24، محمد قاضی تصمیمش را برای ترک استقلال گرفته است .او توقع داشت بعد ار رفتن مجیدی نفر اول خط حمله استقلال باشد اما استفلالی‌ها سراغ دیگر مهاجمان سرشناس لیگ رفتند و باب مذاکره با آنها را گشوده اند او حتی توقعات مالی اش هم بر آورده نکردند. او امروز با حضور در باشگاه نصمیمش را برای رفتن اعلام کرد و حتی با استقلال فسخ کرد. گفته می شود او با ذوب آهن تمام کرده و به این تیم سابقش بر می گردد.
 
پیش‌بینی می‌شد این بازیکن سرنوشت خود را در تیم کره‌ای پیگیری کند. بعد از بازی با نماینده کره جنوبی در لیگ قهرمانان آسیا گفته شد یکی از بازیکنان آن تیم در سفر به تهران به قاضی پیغام داده که تیمش او را می‌خواهد. پس این احتمال را هم نباید از نظر دور نگه داشت که او بعد از دریافت رضایتنامه ممکن است در شرق دور لژیونر بشود.

اخبار مرتبط