دایی استقلالی است +عکس

تمام این دلایل برای استقلالی بودن این مربی پرسپولیس، در شبکه های اجتماعی گذاشته شده و دایی فعلا واکنشی به این شایعات نشان نداده. پیش از این حرف های زیادی مبنی بر استقلالی بودن رویانیان هم زده شده و خیلی ها با دلیل آن را اثبات کرده اند.

به گزارش سراج24، در بازی پرسپولیس و الوند همدان، هواداران پرسپولیس شعارهای زیادی علیه فرهاد مجیدی سر دادند و او را دوپینگی  خواندند. بعد از بازی و در کنفرانس خبری، علی دایی به حمایت از مجیدی پرداخت و به هواداران پرسپولیس حمله کرد. پس از این ماجرا، شبکه های اجتماعی پر شد از انتقادهای شدید هواداران پرسپولیس به علی دایی. بانک ورزش از این موضوع گزارش داد که عده ای از هواداران و فن پیج های پرسپولیسی پا را فراتر گذاشته و علی دایی را استقلالی دانستند. دلایلی که این فن پیج ها آورده بودند، هر خواننده ای را در مورد علی دایی به شک می انداخت. مروری داریم بر آنچه در شبکه های اجتماعی نوشته شده بود: علی دایی از استقلال اردبیل به فوتبال معرفی شد. در برنامه نود، دوربین این برنامه که به اردبیل فرستاده شده بود، مغازه دارهای این شهر را نشان می داد که همه عکس علی دایی در لباس استقلال اردبیل را به دیوار مغازه شان زده اند. آنها همه استقلالی بودند ولی علی دایی را هم دوست داشتند. جالب اینجاست که علی دایی را ناصر حجازی کشف کرده و دایی همیشه خود را مدیون ناصرخان می داند. این در حالی است که او هیچ وقت رابطه خوبی با اسطوره های پرسپولیس از جمله علی پروین، عابدزاده، باقری، مهدوی کیا و کریمی نداشته. او وقتی به پرسپولیس برگشت، عابدزاده را به علت محبوبیت زیاد از تیم بیرون کرد و جای او یحیوی استقلالی را به تیم آورد.  شیث رضایی هم که کاپیتان پرسپولیس بود، زمان دایی از تیم کنار گذاشته شد. رابطه او و علی کریمی هم که نیازی به بررسی ندارد. هم اکنون هم بهزاد غلامپور و رضا فروزانی، دو استقلالی دیگر، روی نیمکت پرپسولیس هستند.
 
تمام این دلایل برای استقلالی بودن این مربی پرسپولیس، در شبکه های اجتماعی گذاشته شده و دایی فعلا واکنشی به این شایعات نشان نداده. پیش از این حرف های زیادی مبنی بر استقلالی بودن رویانیان هم زده شده و خیلی ها با دلیل آن را اثبات کرده اند.

اخبار مرتبط

3نظر

مجید 1392/08/18 - 14:40

واقعا برای شما وتحلیل آبکی شما متاسفم.یعنی چه ؟دایی استقلالی است ؟ چه هدفی دارید ؟میخواهید دایی راخراب کنید ؟جز این است؟

رضا 1392/08/18 - 17:33

شب عيد غدير آقاي دايي در جشن بيمه البرز در سالن همايشهاي صدا و سيما حضور داشت وقتي آقاي شهرياري مجري برنامه از حضار خواست كه براي تيم استقلال كف بزنند آقاي دايي كف نزد و نشان داد كه پرسپوليسي است و من از اين كار او فوق العاده ناراحت شدم چون در سطح آقاي دايي كف زدن براي استقلال يكجوري احترام بخود است و محبوبيت آقاي دايي را در دل طرفدارهاي استقلال زياد ميكند زيرا او يك قهرمان ملي است.

حامد 1392/08/18 - 19:13

این و نگفتن که آقای گل جهان هیچ وقت به استقلال گل نزد.استقلال و استقلالی رو عشقه

ارسال نظر