به گزارش سراج24، بعد از اینکه یکی از خبرنگاران لیست نفرات مازاد تراکتورسازی را علنی کرد با اعتراض مهدی کریمیان و جواد کاظمیان مواجه شد. جواد کاظمیان و مهدی کریمیان در پایان تمرین به سراغ خبرنگاری که بانی این خبر بود رفتند و از چرایی این کار از او پرسیدند که سیدعلی حسینی خود را در بحث قرار می دهد و به جلسه ۳ نفره شان ورود می کند. فریادهای حسینی بر سر خبرنگار مذکور که با لحن بد و همراه با تهدید همراه بود باعث اعتراض هواداران می شود و تیفوسی ها بازیکنان را هو کنند. خبرنگار بانک ورزش در تبریز میگوید: «در همین لحظه جواد کاظمیان رو به هواداران فحش رکیکی را به کار می برد که اگر میانجی گری اطرافیان نبود می توانست صحنه های بدی را رقم بزند.»
0نظر