درگیری کاظمیان با هواداران تراکتور

کاظمیان رو به هواداران فحش رکیکی را به کار می برد که اگر میانجی گری اطرافیان نبود می توانست صحنه های بدی را رقم بزند.

به گزارش سراج24، بعد از اینکه یکی از خبرنگاران لیست نفرات مازاد تراکتورسازی را علنی کرد با اعتراض مهدی کریمیان و جواد کاظمیان مواجه شد. جواد کاظمیان و مهدی کریمیان در پایان تمرین به سراغ خبرنگاری که بانی این خبر بود رفتند و از چرایی این کار از او پرسیدند که سیدعلی حسینی خود را در بحث قرار می دهد و به جلسه ۳ نفره شان ورود می کند. فریادهای حسینی بر سر خبرنگار مذکور که با لحن بد و همراه با تهدید همراه بود باعث اعتراض هواداران می شود و تیفوسی ها بازیکنان را هو کنند. خبرنگار بانک ورزش در تبریز می‌گوید: «در همین لحظه جواد کاظمیان رو به هواداران فحش رکیکی را به کار می برد که اگر میانجی گری اطرافیان نبود می توانست صحنه های بدی را رقم بزند.»

اخبار مرتبط