نمایش در 21 شبکه جهانی و انتظار برای نمایش داخلی

مستند «پیمان‌های پنهان» روایت وابستگی تروریست‌ها به رژیم صهیونیستی و آمریکا

کارگردان مستند «پیمان‌های پنهان» از روایت وابستگی تروریست‌ها به رژیم صهیونیستی و آمریکا در این فیلم خبر داد و گفت: با وجود اینکه تاکنون 21 شبکه جهانی این مستند را پخش کرده‌اند اما همچنان چشم انتظار نمایش از رسانه ملی هستیم.

به گزارش « سراج24 » سید محسن اصغرزاده در خصوص جدیدترین مستند خود گفت: با حمایت موسسه مستندسازی حقیقت چندی پیش به همراه سیدمحسن اسلامزاده سفری 20 روزه را به سوریه داشتیم که ماحصل این سفر ساخت مستندی به نام «پیمان‌های پنهان» بود که در این مستند علاوه بر نشان دادن همبستگی نیروهای مرمی در دفاع از سوریه وابستگی تروریست‌ها به رژیم صهیونیستی و آمریکا به نمایش در آمده است.

وی ادامه داد: در مستند «پیمان‌های پنهان» طیف‌های مختلف از نیروهای مردمی که در دفاع از کشورشان نقش داشته‌اند به تصویر کشیده شده است و دوربین در عملیات‌های مختلفی حضور داشته و حتی علاوه بر نیروهای پیشرو عقبه جبهه سوریه نیز به تصویر کشیده شده است که می توان گفت در این مستند شاهد سبک جدیدی از مستندسازی بحران بوده‌ایم.

اصغرزاده تصریح کرد: به جهت نوع قاب بندی‌ها و نزدیک به سوژه‌ها در عملیات‌های مختلف و همچنین استفاده از دوربین‌های جدید می‌توان گفت در مستند «پیمان‌های پنهان» شاهد سبک جدیدی از مستندسازی بوده‌ایم و به همین دلیل تاکنون 21 شبکه غیرفارسی زبان این مستند را پخش کرده‌اند.

کارگران مشترک مستند «پیمان‌های پنهان» خاطرنشان کرد: از زمان طرح سوژه این مستند تا ساخت آن چهار ماه زمان صرف شد که در نهایت مدر مدت زمان 21 دقیقه  آماده پخش شد اما با وجود موضوع مهمی که در  «پیمان‌های پنهان» و نقش نیروهای مردمی در دفاع از سوریه و وابستگی تروریست‌های به رژیم صهیونیستی و آمریکا مطرح می‌شود و پخش آن از شبکه‌هلای جهانی تاکنون از رسانه ملی پخش نشده است، رد حالیکه مردم کشور ما باید بدانند دقیقا چه اتفاقاتی در سوریه جریان دارد.

وی در خاتمه اظهار داشت: با وجود اینکه بارها بارها نسبت به لزوم پخش چنین آثاری از شبکه‌های مختلف رسانه ملی صحبت شده اما همچنان شاهد هستیم که اینگونه مستند‌ها پخش نمی‌شوند و در واقع می‌توان گفت پخش از رسانه ملی به حساسیت تلویزیون برمی‌گردد که بخواهد واقعیت سوریه را تصویر بکشاند./فارس

اخبار مرتبط

روایتی از محبان و دوست‌داران اهل بیت(ع) در آفریقا/ پایتخت کنیا میزبان رونمایی از مستند «روشن‌تر از خورشید»