اختصاصی «سراج۲۴»

استقلالی‌ها زندی را دور زدند!

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در دیدار برابر اف سی سئول، بازیکن سابق خود را دور زدند.

به گزارش سراج24، با وجود اینکه سایت باشگاه استقلال روز گذشته اعلام کرده بود بازیکنان آبی‌پوش پیراهن فریدون زندی را خواهند پوشید اما استقلالی‌ها از ابتدا با پیراهن‌های یک دست سفید وارد زمین مسابقه شدند. این موضوع از ابتدا هم قابل پیش‌بینی بود زیرا ناظران AFC اجازه چنین کاری را به هیچ تیمی نمی‌دهند.

اخبار مرتبط