به گزارش « سراج24 » آمارهای رسمی حاکی از پائین بودن میزان میل به خودکشی زنان در برابر مردان است. یکی از علت های بنیادین در پائین بودن میزان میل خودکشی زنان در برابر مردان؛ احساس مسئولیت زنان به کودکانشان می باشد.
به گزارش خبرگزاری رسمی آلمان؛ در یک مطالعه علمی و تحقیقاتی که زمان طولانی ای برای آن از سوی تعدادی از دانشمندان تایوانی صورت گرفته است نشان می دهد، به هر میزان که تعداد کودکان یک زن بالا می رود میل به خودکشی نیز در وی کمتر می شود.
تحقیقات صورت گرفته از سال 1987 تاکنون توسط کالج تایوانی پزشکی کواشینگ استمرار داشته و مطالعه آماری آن نیز بر روی بیش از 1.23 میلیون زن در 20 سال گذشته بوده است.
این تحقیقات نشان می دهد مادرانی که صاحب دو کودک هستند به میزان 40 درصد کمتر از مادران تک فرزند حاضر به پذیرش خودکشی می باشند.
سرپرست این گروه مطالعاتی می گوید تعداد فرزندان با میزان قبول خودکشی در زنان رابطه معکوس دارد و حس مادرانه و احساس مسئولیت مادران در برابر زندگی فرزندان فاکتوری در خصوص محافظت آنان در مقابل خودکشی است./پرس
0نظر