اظهار نظر عجیب بازیکن سابق پرسپولیس درخصوص کار در فوتبال ایران

بازیکن سابق تیم ملی با وجود حضور در ایران علاقه‌ای به کار در فضای فعلی ندارد.

به گزارش سراج24، محمد خاکپور که سالها در آمریکا حضور داشت، مدتی است که در ایران به سر می برد و تنها هر ازگاهی به آمریکا مسافرت می کند.

خاکپور پس از حضور در کادر فنی استیل آذین از مربیگری در فوتبال ایران فاصله گرفت و در رسانه ها نیز خبری از وی نیست.
وی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار نامه در این خصوص گفت: زندگی راحت و آرامش خوبی دارم و نمی خواهم آن را برهم بزنم. ترجیح می دهم در چنین فضایی مربیگری نکنم و از دور نظاره گر باشم.

خاکپور در مورد دربی 77 نیز گفت: فرصت نکردم دربی را ببینم!

اخبار مرتبط