حجت از شورای شهر خداحافظی کرد

مهدی حجت از شورای شهر خداحافظی و به میراث فرهنگی رفت.

 

 

به گزارش سراج24: روز گذشته مهدی حجت در جلسه منتخبین شورای شهر از اعضا دور چهارم خداحافظی کرد.

مهدی حجت که در دور چهارم شورای شهر منتخب شده بود بعد از انتخاب نجفی به عنوان ریاست میراث فرهنگی به سمت قائم مقام سازمان میراث فرهنگی منصوب شد.

اخبار مرتبط

طرح ترافیک تهران در آستانه تغییرات جدید