قبض های جدید همراه اولی ها چگونه است؟

به دنبال اجرای طرح فلت‌سازی شبکه و با حذف هزینه‌های جابجایی در مکالمات اپراتور اول، حدود دو هفته است که تعرفه‌های این اپراتور تغییر کرده و تعرفه مکالمات درون شهری حدود 11 درصد افزایش یافته است.
 
به گزارش «سراج24»، این در حالی است که به گفته برخی مسئولان 70 درصد مکالمات همراه اول درون شهری به شمار می‌روند.
 
از تاریخ 15 مرداد ماه مصوبه چند ماهه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات درباره حذف هزینه‌های جابجایی در اپراتور اول عملیاتی شد و به دنبال آن تعرفه‌های این اپراتور دستخوش تغییر شده و قرار بر آن شد که هر دقیقه مکالمه درون شبکه ای کاربران خط‌های دائمی همراه اول با قیمت 599 ریال محاسبه شود.
 
تغییری که اگرچه مدیران همراه اول و مخابرات تمام تلاششان را می کنند که نام گران شدن برروی آن نگذارند اما درنهایت نتیجه‌اش برای بسیاری از کاربران افزایش هزینه‌ها خواهد بود که البته تاکید می‌شود این افزایش احتمالی پس از گذشت 10 سال صورت گرفته است.
 
اخبار مرتبط