نمایه پوشش مدیران دولت تدبیر و امید مشخص شد:

لباس بنفش بر تن برخی مدیران

جلسات تودیع و معارفه وزرایی که رای اعتماد گرفتند از روز گذشته برگزار شد و آنها نخستین روز کاری خود را در این مراسم گذراندند.
به گزارش سراج24، 15 وزیر که رای اعتماد گرفتند برای حضور در وزراتخانه تحت امر خود به ساختمان‌های وزارت رفتند و در مراسم معرفی و تودیع وزیر سابق شرکت کردند.
در یکی از جلسات معارفه و تودیع یکی از وزارتخانه‌ها یک نکته و اتفاق، جلب توجه می‌کرد.برخی از مدیران سابق آن وزارتخانه لباس و کت و شلواری پوشیده بودند که رنگ تبلیغاتی رئیس جمهور را داشت.اگر به همین صورت پیش برود رنگ بنفش به عنوان یک رنگ سازمانی برای وزارتخانه‌ها تبدیل می‌شود و باید شاهد این باشیم که مدیران کت و شلوار بنفش بر تن کنند و بر سر کار خود حاضر شوند!
اخبار مرتبط

سپاه: ملت و رزمندگان اسلام چون کوه استوار پشتوانه دولتمردان هستند

مردم با هوشیاری سناریوی دشمن برای ایجاد شکاف را خنثی کردند

جزئیات رویکرد جدید دولت به کالابرگ