جلالی پس از عیادت از کریمیان

حال مهدی اصلا خوب نیست، برایش دعا کنید

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از مردم خواست تا برای مهدی کریمیان دعا کنند.

مجید جلالی که برای عیادت مهدی کریمیان به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز رفته بود، پس از بازگشت از بیمارستان گفت: حال مهدی خوب نیست. در واقع حالش اصلا خوب نیست. پزشکان گفته‌اند که برای بهبودی مهدی باید دعا کنیم. از همه مردم می‌خواهم که در این روزهای آخر ماه مبارک رمضان برای کریمیان دعا کنند.
کریمیان پس از یک سانحه رانندگی در تبریز اکنون در حالت کما به سر می‌برد.

اخبار مرتبط