در گفتگوی زنده تلویزیونی؛

احمدی نژاد امشب از مردم خداحافظی می‌کند

آخرین گزارش رئیس جمهور به مردم امشب از شبکه اول سیما بعد از اخبار ساعت 21 پخش خواهد شد.
به گزارش سراج24، محمد احمدی نژاد رییس جمهور کشورمان امشب و پس از پخش اخبار ساعت 21 و سریال کلاه پهلوی در شبکه اول سیما، در گفتگویی زنده، ضمن خداحافظی و طلب حلالیت، از مردم برای همراهی صمیمانه و خالصانه ایشان در اجرای اقدامات تحولی و برداشتن گامهای بزرگ توسط دولت تشکر خواهد کرد.
 
گفتنی است، گزارش امشب پنجمین گزارش رئیس جمهور به مردم در مورد اقدمات و عملکردهای دولت نهم و دهم است.
 
اخبار مرتبط

مشکلات مردم نباید از نگاه مسئولان پنهان بماند

مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها از تقویت ظرفیت‌های داخلی و علمی می‌گذرد

مقابل هیچ تهدیدی عقب‌نشینی نخواهیم کرد