اخبار کوتاه نمایشگاه قرآن بیست‌ویکم

«طلای سیاه» در نمایشگاه قرآن نقد می‌شود

امشب فیلم سینمایی «طلای سیاه» در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

 

به گزارش «سراج24»، وبگاه اطلاع‌رسانی بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اخبار و رویدادهای این نمایشگاه را برای علاقه‌مندان منعکس می‌کند که در ادامه گزیده‌ای از آن‌ را به انتخاب فارس می‌خوانید.
 
نرم‌افزار ویژه پاسخگویی به 14 هزار شبهه رونمایی شد
 
نرم‌افزار ویژه پاسخگویی به 14 هزار شبهه همزمان با دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان در بخش حوزوی رونمایی شد.
 
جلد نهم دانشنامه قرآن و حدیث به نمایشگاه قرآن رسید 
 
جلد نهم دانشنامه قرآن و حدیث ترجمه «حمیدرضا شیخی» و «حمیدرضا آژیر» و زیر نظر «آیت‌الله محمدی ری‌شهری» که از سوی سازمان چاپ و نشر در 2 هزار صفحه و شمارگان 2 هزار منتشر شده، از سوی مؤسسه علمی و فرهنگی «دارالحدیث» در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرضه شده است.
 
اکران فیلم «طلای سیاه» در نمایشگاه قرآن 
 
فیلم «طلای سیاه» دوشنبه 31 تیرماه پس از اکران در بخش عترت در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با حضور کارشناسان نقد و بررسی می‌شود.
 
ترسیم سبک زندگی جهادی در بخشی با این نام 
 
از جمله نکات جالب توجه در بخش «سبک زندگی جهادی»‌ دکور منحصر به فرد آن است که بازدیدکننده با حضور در فضای این بخش و مراجعه به هر کدام از غرفه‌ها علاوه بر بازدید از بخش، به نوعی در فضای ویژه‌ای قرار می‌گیرند که تداعی‌کننده دوران دفاع مقدس و همچنین زندگی جهادی است.
 
ثبت‌نام دوره‌های تربیت معلم در نمایشگاه قرآن 
 
مؤسسه «ندای ملکوت» در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم‌ از علاقه‌مندان به حضور در دوره‌های تربیت معلم قرآن، ثبت‌نام به عمل می‌آورد.
اخبار مرتبط