رحمتی قرارداد یک ساله با استقلال امضا کرد

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد.

به گزارش سراج24،  مهدی رحمتی که چند روز قبل با مسئولان باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد به توافق رسیده بود امروز با حضور در دفتر علی فتح الله زاده مدیرعامل این باشگاه قرارداد خود را برای یک سال امضا کرد.

رحمتی با توجه به امضای قرارداد از امروز در تمرین آبی پوشان شرکت می کند.

اخبار مرتبط