صیدی مدیرعامل مخابرات تهران شد

علیرضا صیدی از سوی هیئت مدیره شرکت مخابرات استان تهران به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب شد.
 
 
به گزارش «سراج24»، علیرضا بقایی به عنوان رییس هیئت مدیره، غلامرضا شیدایی نایب رییس هیئت مدیره و علیرضا صیدی به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران معرفی شدند.
اخبار مرتبط