اشغالگران قدس صدای بلاتر را هم درآوردند

رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال از سفرش به فلسطین در ماه آینده برای رفع سنگ‌اندازی اشغالگران قدس برابر ورزشکاران فلسطینی خبر داد.

به گزارش سراج24، رژیم اشغالگرقدس در ادامه اقدام‌های ناجوانمردانه خود با اتخاذ تدابیر شدید امنیتی رفت و آمد ساکنان بین غزه و کرانه باختری را محدود کرده‌اند که این باعث به وجود آمدن مشکل در رفت و آمد ورزشکاران این مناطق شد. رفتار غیرانسانی اشغالگران صدای فدراسیون بین‌المللی فوتبال را هم درآورد. سپ بلاتر، رییس فیفا در نشست مجمع عمومی اعلام کرد که برای رفع این مشکل به فلسطین سفر خواهد کرد. 
او گفت: فوتبال نباید قربانی سیاست شود. وظیفه‌ فوتبال نزدیک کردن ملت‌هاست. تلاش می‌کنیم تا در این منطقه تفاهم ایجاد کنیم. یک ماه دیگر به فلسطین سفر خواهم کرد و با رییس فدراسیون فوتبال فلسطین و اسرائیل سخن خواهم گفت؛ هم‌چنان که تلاش خواهم کرد تا با چند سیاستمدار از دو طرف هم بحث و تبادل نظر کنم. فیفا اصرار دارد تا فوتبال در این منطقه‌ پرتنش پیشرفت کند. 
فدراسیون فوتبال فلسطین عضو فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیاست. با این حال رژیم اشغالگر قدس مانع از ورود تیم‌های ورزشی به کرانه باختری می‌شود.
 

اخبار مرتبط