پس از جلسه هیئت مدیره

فتح‌الله‌زاده در استقلال ماندنی شد

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران پس از جلسه هیئت مدیره در این باشگاه ماندنی شد.

به گزارش سراج24، هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران امروز با حضور اعضا برگزار شد و در پایان مقرر شد علی فتح‌الله‌زاده به کارش در باشگاه به عنوان مدیرعامل ادامه دهد.

پیش از این خبرهایی از جدایی فتح‌الله زاده از باشگاه استقلال به گوش می‌رسید که با تصمیم امروز تمام حرف و حدیث‌ها خاتمه پیدا کرد.

اخبار مرتبط