حمید علی‌عسگر به تیم فوتبال پرسپولیس بازگشت

حمید علی‌عسگر با نظر دایی به تیم فوتبال پرسپولیس بازگشت.

به گزارش سراج24، حمید علی‌عسگر هافبک فصل گذشته تیم فوتبال راه‌آهن با نظر علی دایی به مدت دو سال به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

این بازیکن پیش از این هم در پرسپولیس بازی می‌کرد و یکی از بازیکنان مورد علاقه دایی محسوب می‌شود.
 

اخبار مرتبط