تهدید سپاه به تهاجم سنگین علیه مراکز و کشتی‌های آمریکایی

فرماندهی نیروی دریایی سپاه با انتشار پیامی در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نسبت به هرگونه تعرض به شناورهای نفتکش و تجاری ایران در منطقه هشدار داد.

به گزارش سراج24؛ فرماندهی نیروی دریایی سپاه با انتشار پیامی در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: هشدار! هرگونه تعرض به شناورهای نفتکش و تجاری ایران، تهاجم سنگین علیه یکی از مراکز آمریکایی در منطقه و کشتی‌های دشمن را درپی خواهد داشت.

اخبار مرتبط

ایران مسیر مجاز عبور از تنگه هرمز را تعیین می کند

دوربرگردان ۴ نفتکش در تنگه هرمز

هشدار به دشمن آمریکایی - صهیونی: از پس مقاومت برنمی‌آیید